Мета атестації: встановлення тринадцятого тарифного розряду.
Методична проблема: використання інноваційних підходів до проведення уроків виробничого навчання.
лютий 2019 року
Урок-конкурс з теми "Засвоєння прийомів оформлення видаткових документів".
Метою уроку було ознайомити учнів з основними прийомами в оформленні видаткових документів при видачі
коштів з каси банку. Урок проведено з використанням ІКТ, випереджувальних завданнь, інтерактивних
технологій (конкурси, кросворд, вікторини).
жовтень 2017 року
Урок з теми "Визначення типів балансових змін та відображення їх на статтях
балансу". Мета уроку: "Закріпити раніше засвоєний матеріал, ознайомити учнів з типами змін, які існують
в бухгалтерсбкому балансі під впливом господарських операцій. Урок проведено з використанням ІКТ,
моделювання виробничих ситуацій."
лютий 2015 року
Урок з теми "Створення оригінал-макету буклету за допомогою MS Publisher".
Метою уроку було формування професійної компетентності учнів зі створення буклетів, вдосконалити навчики
роботи з інструментами програми MS Publisher. Для актуалізації опорних знань використано учнівські
презентації, програму "MyTest".
лютий 2019 року
Прийнято участь в онлайн-уроці з нагоди Дня безпечного Інтернету.
січень 2019 року
Виступ на засіданні методичної комісії з доповіддю: "Нетрадиційні форми
проведення уроків виробничого навчання".
2017-2018 роки
Навчальний посібник "Бухгалтерський облік в схемах".
Використання схем на уроках виробничого навчання дає можливість виділити головне. При дослідженні схем
учень здійснює логічні операції – синтез, порівняння, вміння узагальнювати матеріал. Використання схем
дає можливість більш раціонально використовувати час занять.