18 грудня 2018 року у групі майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних пройшов відкритий урок з предмета “Технології” (“Бухгалтерський облік”). Викладач економічних дисциплін Григанич Н.С. провела підсумкове заняття з теми “Форми бухгалтерського обліку” у вигляді гри “Документальний турнір”. Учні у складі трьох команд змагались, щоб показати кращі знання та вміння з теми. Оцінювали результати конкурсів “аудитори” – майстри виробничого навчання, які здійснюють професійно-практичну підготовку з професії. Учні мали змогу прийняти участь у підготовці до уроку, виконуючи випереджувальні завдання; проявити свої творчі та інтелектуальні здібності працюючи самостійно та в команді. Під час конкурсу “Документація підприємства” учасники працювали з копіями фінансових документів за звітній період одного із трьох підприємств-роботодавців, обраних ними в результаті жеребкування. В рамках конкурсних змагань “Перехресний вогонь” та “Питання від аудиторів” члени команд мали можливість задавати питання своїм конкурентам щодо облікової діяльності підприємств, відповідати на питання від них та “аудиторів”, заробляючи бали в тому числі бонуси та штрафні.

12 грудня 2018 року викладач англійської мови Литвинюк М.Й. провела відкритий урок у групі ТМ-21 з професійним спрямуванням. На уроці під час вивчення теми “Будова втомобіля” було використано тематичні відеоматеріали для слухання та розуміння тексту, а також з метою тренування використання та утворення часових форм дієслів. Мовна розминка проведена у формі гри “Лотарея”, під час якої викладач демонстрував на екрані будову двигуна, а учні називають вузли та агрегати українською або англійською мовою. Інтерактивні технології навчання використано також і при вправі-діалозі, де учні демонстрували приклад професійного спілкування слюсаря та клієнта автосервісу. На домашнє завдання учні отримали творчу роботу: підготувати мультимедійну презентацію або реферат з теми “Моя професія”.