Методична робота – це систематична, цілеспрямована, колективна й індивідуальна діяльність педагогів  з підвищення наукового та загально-культурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки і професійної майстерності викладачів.


Основні цілі навчально-методичної роботи у навчальному закладі:

  • створення належних умов для роботи з педагогічними кадрами;
  • координація і розвиток в оптимальному режимі всіх форм методичної роботи, одержання зворотної інформації про її результативність;
  • ефективне впровадження сучасних досягнень педагогічної науки і кращого педагогічного досвіду в практику навчально-виховного процесу;
  • систематизація та упорядкування інформаційного потоку із професійних, галузевих, педагогічно-психологічних сфер знань;
  • розробка і удосконалення інноваційних технологій навчання.

    Основні завдання методичної роботи:

  • Стосовно окремого викладача:
  • підтримка педагога в  розвитку особистісного професійного потенціалу, оновленні професійного досвіду;
  • створення умов для збагачення загальної і педагогічної культури задоволення особистісних потреб в оновленні знань, інтелектуальному розвитку;
  • створення умов для саморозвитку особистісних якостей педагога (доброти, педагогічного такту), ціннісних орієнтацій тощо;
  • розвиток сучасного стилю педагогічного мислення, педагогічної техніки, професійної майстерності.
  • Стосовно колективу:
  • консолідація, зміцнення педагогічного колективу як колективу однодумців;
  • організація діагностики і самодіагностики реальних навчальних можливостей учнів, класних колективів, професійних потреб, можливостей і запитів викладачів;
  • експертна оцінка авторських програм, посібників, засобів навчання і виховання;
  • контроль і аналіз навчально-виховного процесу, його результативності;
  • виявлення, узагальнення і поширення кращого досвіду, обмін цінними методичними знахідками;
  • залучення членів педагогічного колективу до науково-експериментальної роботи;
  • творче осмислення соціального замовлення, нових нормативних актів і документів, доведення їх до свідомості кожного педагога

Форми методичної роботи

Колективні:

  • обласні методичні секції;
  • методичні комісії училища;
  • школи молодого викладача та майстра виробничого навчання;
  • творчі групи педагогів;
  • школа передового досвіду;
  • науково – практичні конференції, семінари;
  • предметні та тематичні тижні;
  • методичні виставки;
  • конкурси професійної майстерності.
  • інструктивно - методичні наради.

Індивідуальні:

  • самоосвіта педагогів;
  • атестація педагогів;
  • творчі звіти педагогів;
  • індивідуальні консультації;
  • наставництво;
  • стажування.

З метою удосконалення навчально-виховного процесу, підтримки та створення умов для самовдосконалення особистісних та професійних якостей педагога, розвитку сучасного стилю педагогічного мислення, професійної майстерності в училищі створено вісім методичних комісій:

    • викладачів та майстрів виробничого навчання сільськогосподарського профілю;
    • викладачів та майстрів виробничого навчання будівельного та перукарського профілів;
    • викладачів та майстрів виробничого навчання комп’ютерних і економічних дисциплін;
    • викладачів природничо-математичних дисциплін;
    • викладачів гуманітарного циклу;
    • викладачів та майстрів виробничого навчання електротехнічного профілю;
    • викладачів суспільних дисциплін, фізичного виховання та “Захисту Вітчизни”;
    • класних керівників.

Copyright © vpu34_2010 dinic