Методична робота в училищі – це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, педагогічному досвіді і спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного викладача, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу.
Методична робота у Вищому професійному училищі №34 м. Виноградів спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми училища «Підвищення якості професійної (професійно-технічної) освіти шляхом розвитку професійної компетентності педагогічних працівників».


Основною метою діяльності є підвищення професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів та майстрів виробничого навчання, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу.
Основні напрямки методичної роботи:
– системне планування та аналіз навчально-методичної роботи, її корекція й регулювання в усіх структурних підрозділах училища;
– підвищення кваліфікації та навчально-методичного рівня усіх учасників освітнього процесу;
– виявлення кращого (інноваційного) педагогічного досвіду та сприяння щодо його застосування, впровадження в освітній процес;
– підвищення рівня професійних компетенцій здобувачів шляхом впровадження інтерактивних методів навчання в освітній процес;
– зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази училища;
– надання методичної допомоги в організації роботи та контроль за діяльністю методичних комісій;
– створення навчально-методичних комплексів з дисциплін, професій у відповідності з сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
– написання і підготовка до видання навчальних посібників, навчально- методичних збірників тощо;
– організація і контроль за навчально-методичною роботою викладачів, майстрів виробничого навчання;
– написання і редагування статей до фахових видань;
– організація системи підвищення кваліфікації викладачів, майстрів виробничого навчання;
– організація та проведення атестації педагогічних працівників;
– організація роботи Школи майстра-початківця;
– участь в обласних науково-практичних і науково-методичних конференціях, у роботі обласних методичних секцій.
Центри навчально-методичної роботи в училищі:
– педагогічна рада;
– методична рада;
– методичний кабінет;
– методичні комісії.
Ключову роль в організації навчально-методичної роботи відіграють методичні комісії, їх робота є логічним продовженням роботи педагогічних і методичних рад. У коледжі діє 7 методичних комісій:
– Методична комісія викладачів фізичної культури, предмета «Захист України» практичного психолога та вихователя гуртожитку.
– Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін.
– Методична комісія педагогічних працівників природничо-математичних дисциплін.
– Методична комісія педагогічних працівників сільськогосподарських професій та галузі автомобільного транспорту.
– Методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання комп’ютерного профілю
– Методична комісія педагогічних працівників професій для всіх галузей економіки
– Методична комісія педагогічних працівників електротехнічних професій.



Методична робота спонукає педагогічних працівників до роботи над підвищенням свого фахового рівня, сприяє збагаченню педагогічного колективу педагогічними ідеями та знахідками, допомагає молодим педагогам переймати майстерність у більш досвідчених колег